Autor : Simon Hall, Popis : Kniha je komplexní průvodce aktuálním vývojem v oblasti B2B digitálního marketingu a neocenitelným zdrojem informací pro všechny profesionály. Poskytuje přehled nejnovějších principů a postupů, vysvětluje i ty nejpokročilejší koncepty a ukazuje, jak je uvést do praxe. Simon Hall je inovátor v oboru marketingu s mnohaletou praxí. Podle posledních průzkumů je svět B2B marketingu stále složitější a přístup kupujících stále důmyslnější. Marketéři musejí spolupracovat... Celý popis
Koupit za 484 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Strategie B2B digitálního marketingu - Simon Hall
Doprava:
49 Kč
Skladem
484 Kč
Koupit za 484 Kč
Strategie B2B digitálního marketingu
Doprava:
69 Kč
Skladem
431 Kč
Koupit za 431 Kč
Strategie B2B digitálního marketingu
Doprava:
72 Kč
Skladem
431 Kč
Koupit za 431 Kč
Hall, Simon - Strategie B2B digitálního marketingu
Doprava:
56 Kč
Skladem
433 Kč
Koupit za 433 Kč
Strategie B2B digitálního marketingu
Doprava:
69 Kč
Skladem
424 Kč
Koupit za 424 Kč
Popis
Autor : Simon Hall, Popis :
Kniha je komplexní průvodce aktuálním vývojem v oblasti B2B digitálního marketingu a neocenitelným zdrojem informací pro všechny profesionály. Poskytuje přehled nejnovějších principů a postupů, vysvětluje i ty nejpokročilejší koncepty a ukazuje, jak je uvést do praxe. Simon Hall je inovátor v oboru marketingu s mnohaletou praxí.
Podle posledních průzkumů je svět B2B marketingu stále složitější a přístup kupujících stále důmyslnější. Marketéři musejí spolupracovat i s odděleními mimo oblast marketingu, aby usnadnili realizaci marketingových strategií a zvýšili jejich dopad. Tato kniha vám pomůže pochopit, jak nejpokročilejší a nejkomplexnější koncepty moderního B2B marketingu fungují a jak je uvést do praxe.
Příručka je výrazně prakticky zaměřená. Pomůže čtenáři pochopit i ty nejpokročilejší a nejsložitější koncepty B2B marketingu. Popisuje, jak integrovat nejnovější digitální metody do kritických procesů, jako jsou „lead generation“, udržení zákazníka či personalizace zákaznické zkušenosti.
Kniha je nabitá případovými studiemi světových značek jako John Deere, Vodafone či Intuit, a je tak neocenitelným zdrojem informací pro všechny profesionály v oblasti B2B marketingu.
Druh sortimentu : Kniha, Název : Strategie B2B digitálního marketingu, Jazyk : Čeština, Počet stran : 368
Kniha je komplexní průvodce aktuálním vývojem v oblasti B2B digitálního marketingu a neocenitelným zdrojem informací pro všechny profesionály. Poskytuje přehled nejnovějších principů a postupů, vysvětluje i ty nejpokročilejší koncepty a ukazuje, jak je uvést do praxe. Simon Hall je inovátor v oboru marketingu s mnohaletou praxí.
Podle posledních průzkumů je svět B2B marketingu stále složitější a přístup kupujících stále důmyslnější. Marketéři musejí spolupracovat i s odděleními mimo oblast marketingu, aby usnadnili realizaci marketingových strategií a zvýšili jejich dopad. Tato kniha vám pomůže pochopit, jak nejpokročilejší a nejkomplexnější koncepty moderního B2B marketingu fungují a jak je uvést do praxe.
Příručka je výrazně prakticky zaměřená. Pomůže čtenáři pochopit i ty nejpokročilejší a nejsložitější koncepty B2B marketingu. Popisuje, jak integrovat nejnovější digitální metody do kritických procesů, jako jsou „lead generation“, udržení zákazníka či personalizace zákaznické zkušenosti.
Kniha je nabitá případovými studiemi světových značek jako John Deere, Vodafone či Intuit, a je tak neocenitelným zdrojem informací pro všechny profesionály v oblasti B2B marketingu.
Druh sortimentu : Kniha, Název : Strategie B2B digitálního marketingu, Jazyk : Čeština, Počet stran : 368
Parametry
Autor | Hall Simon |
Rok vydání | 2022 |
Výrobce | Lingea |
Počet stran | 368 |