Kniha je komplexní průvodce aktuálním vývojem v oblasti B2B digitálního marketingu a neocenitelným zdrojem informací pro všechny profesionály. Poskytuje přehled nejnovějších principů a postupů, vysvětluje i ty nejpokročilejší koncepty a ukazuje, jak je uvést do praxe. Simon Hall je inovátor v oboru marketingu s mnohaletou praxí. Obsah publikace: Vývoj digitální strategie pro B2B Strategie B2B digitálního marketingu. Cesty zákazníků, personalizovaný marketing a persony kupujících. Poznatky... Celý popis
Koupit za 410 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Strategie B2B digitálního marketingu
Doprava:
54 Kč
410 Kč
Koupit za 410 Kč
Strategie B2B digitálního marketingu
Doprava:
45 Kč
Skladem
448 Kč
Koupit za 448 Kč
Strategie B2B digitálního marketingu - Simon Hall
Doprava:
25 Kč
Skladem
428 Kč
Koupit za 428 Kč
Strategie B2B digitálního marketingu - Jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosažení růstu firmy - Simon Hall
Doprava:
59 Kč
Skladem
472 Kč
Koupit za 472 Kč
Strategie B2B digitálního marketingu (Hall Simon)
Doprava:
99 Kč
Skladem
590 Kč
Koupit za 590 Kč
Popis
Kniha je komplexní průvodce aktuálním vývojem v oblasti B2B digitálního marketingu a neocenitelným zdrojem informací pro všechny profesionály. Poskytuje přehled nejnovějších principů a postupů, vysvětluje i ty nejpokročilejší koncepty a ukazuje, jak je uvést do praxe. Simon Hall je inovátor v oboru marketingu s mnohaletou praxí.
Obsah publikace:
Vývoj digitální strategie pro B2B
Strategie B2B digitálního marketingu.
Cesty zákazníků, personalizovaný marketing a persony kupujících.
Poznatky o zákaznících a správa dat v B2B.
Raná fáze cesty kupujícího
Vytváření povědomí, SEO a vyhledávací strategie.
B2B digitální marketing pro generování potenciálních zákazníků.
Digitální technologie pro generování potenciálních zákazníků a rozvíjení vztahu s nimi
Řízení a integrace digitálních kampaní
B2B obsahový marketing, plánování marketingové kampaně.
Integrace digitálního marketingu v B2B, digitální marketing a prodej, měření digitálního marketingu.
Digitální technologie pro udržení zákazníků
Druhy digitálního retenčního marketingu, digitální kanály retenčního marketingu.
Platformy sociálních médií a digitálního marketingu v B2B
B2B marketingová strategie sociálních médií, marketingové technologie a platformy.
Obsah publikace:
Vývoj digitální strategie pro B2B
Strategie B2B digitálního marketingu.
Cesty zákazníků, personalizovaný marketing a persony kupujících.
Poznatky o zákaznících a správa dat v B2B.
Raná fáze cesty kupujícího
Vytváření povědomí, SEO a vyhledávací strategie.
B2B digitální marketing pro generování potenciálních zákazníků.
Digitální technologie pro generování potenciálních zákazníků a rozvíjení vztahu s nimi
Řízení a integrace digitálních kampaní
B2B obsahový marketing, plánování marketingové kampaně.
Integrace digitálního marketingu v B2B, digitální marketing a prodej, měření digitálního marketingu.
Digitální technologie pro udržení zákazníků
Druhy digitálního retenčního marketingu, digitální kanály retenčního marketingu.
Platformy sociálních médií a digitálního marketingu v B2B
B2B marketingová strategie sociálních médií, marketingové technologie a platformy.
Parametry
Žánr | naučné |
Rok vydání | 2022 |
Nakladatelství | Lingea |
Autor | Simon Hall |
Počet stran | 368 |
Výrobce | Lingea |
Vazba | brožovaná |
Jazyk | české |
Váha | 580 gramů |
ISBN | 978-80-7508-713-3 |